ikizannesiiii Selam kizlar ben ikizlere hamileyim 13 haftalikken serklaj oldum acaba kaçinci haftada dikişler çıkarılır bilgisi olan yazsın lütfen
Esrakin ikizannesiiii Normal dogum istersen 37 haftada istemessen kalıyor cnm 2 cocuk düşünürsen diye doktorum bana öyle demisti
ikizannesiiii Esrakin evet bende öyle biliyordum ama benim doktorom dediki ikiz gebeliklerde daha erkan alınıyor ama ben sezaryenla doğrmak istiyorum acaba doğumda alınmasını istesem bir problem olurmu ?
Esrakin ikizannesiiii ikiz gebelikse otomatik sezeryan olmuyormu cnm bilemiyotum valla bana 37 haftada aliriz demisti doktor