Merhaba , öncelikle geçmiş olsun . 24 ten sonra ayrılmak zorunda değilsiniz, isteğe bağlı ayrılabiliyorsunuz. Ben 28. Haftamda ayrıldım. 32 de tekrar başlama gibi bir hakkım var sonraya aktarabilmek için. Ama idarem görevlendirme alacağı için onları da mağdur etmemek adına tekrar başlamayacam. Ama siz 32 den sonra tekrar başlamak isterseniz böyle bir hakkınız var tabi.