Hamileliğimin başından beri özel hastanedeydi kontrollerimiz.34. Haftadayım. Sağlık problemi olabileceği nedeniyle fakültede doğuma yönlendirildim.doç dr Erdem şahin e.
sezeryan doğum olacak.
Erdem hocaya giden var mı aranızda,veya fakültede doğum yapan arkadaşlar.