Cemo Kızlar 31+4 gebeyim vê grip olmusum halsizlik yok cok sukur ama burnumdan nêfês alamıyorum😑😑ıhlamurda içme dıolar 😑içinizde grip olan hamişler bana yardımcı olabilirmi😷
Emine1906 Cemo bende o durumdayım her yerim dökülüyo kemiklerim sızlıyor şuna 34 haftalık ta hamileyim☹️☹️
Mom54544 Cemo valla ben içtim sabah akşam birer fincan 37 küsur haftalıktim grip olduğumda boğazım şişmedi ıhlamur sayesinde burun tıkanıklığı ve akıntısı geçmedi bide üstüne her gribim sonrası benim öksürük gelir öksürüğe çare bulamadım su an 39 haftaligim
Hilalkhrmn417 Cemo bol c vitamini tüketin tavuk suyuna çorba bol limonlu , tarhana çorbası vs için.. bitki çayı kesinlikle yok.. suda eritilip içilen vitaminlerle destekleyin kendinizi.. geçmiş olsun
Hafizeplt Cemo ıhlamur içebilirsşn adaçayından uzak durman lazım canım ben ıhlamur içmiştim şu an 29 gün oldu doğum yapalı😊
Havvamu Bende grip olmuştum tarhana corbasi..bol bol limon yemege salataya vs..birde bi tatlı kaşığı bal yarım limon suyu ve azcik çay kaşığı ucunda toz zencefil bunu yedim 3gun elhamdülillah toparlandim gecti