Angela Kizlar ya bugün tam 35 haftalik olduk çok şükür. Rahimde kaşıntı var ya enfeksiyon mu oldum ki acaba ? Napabilirim ,ne önerirsiniz? Doktora gidene kadar bi kac gun evde napabilirim ,bi akıl verin bana 😒
Kbracoskun Angela vajinaniz da mı yoksa içerken Bi kasinti hissini anlamadim ama eğer vajinanizda ise sık sık yıkayın ve iç çamaşırını sık değiştir azıcık akıntı bile kaşıntı yapar o durumda benimde öyleydi bide akıntı icin ped kullanıyorsan oda yapıyor ben eski atletleri yüksek derecede yıkayıp kesip koyuyorum sık sık değiştiriyorum şimdilik bunu dene doktoruna gidene kadar 😕 inşallah geçer doktorun ilaç verir zaten geçmiş olsun 🌼
Angela Kbracoskun vajina içinden bi kaşıntı var . Bende sürekli değiştiriyorum bide akinti için peçete koyuyordum. Bugun baya şiddetlendi kasintisi, hiç yaşamadım bunu ay ne zormuş cidden.
Kbracoskun Angela ben neredeyse yara yapmıştım kaniyordu. Doktorum fitil vermisti. Anlıyorum seni 😕 ama dayanamazsın acile git Bi istersen