mrvcl9 canım ben çalışamadım masada sabit oturamıyrom öğretmenim bende atanamadım, belim çok ağrıyor ve eğilemiyorum öne doğru , doğum da yaklaştı o yüzden bu sene çalışmadım sınava , seneye de bebek için çalışmam büyük ihtimalle zor olur hem bebeğe bakmak hem evde yemek tezmizlik , ilk zamanlar bebeğin bize çok ihtiyaçı var çünkğ