deutschetraum cahillesohbetikestim biz 5 gün önce yaptırdık gitmeden çikolata yiyin biizm hanımefendi yüzünü zor gösterdi
FusunF cahillesohbetikestim biz Salı günü yaptırdık 🤲🤲ben muz yemiştim yüzünü gördük ama mandalina da çok sever ogluşum cnku yediğimde tekme atıyor 🤣🤣 muz da yiyebilirsiniz
cahillesohbetikestim deutschetraum aklımda çikolata mandalina da götürecem yanımda oğlum en çok mandalinaya tepki veriyor 🦁🧿💙
Selen23 deutschetraum ben 1 kilo tatlı yedim mide fesatı geçiriyordum ona rağmen zar zor gösterdi hanım efendi 🤣🤭
cahillesohbetikestim FusunF bizde öyleyiz mandalina aşığı anası kılıklı 🤣 muz da aklımda bulunsun teşekkür ederim 🥰
FusunF cahillesohbetikestim ay ben günde 5-6 tane yerim daha da yemek istiyorum ama tutuyorum kendimi😂 rica ederim 🌸🌸
cahillesohbetikestim FusunF bu oğlanlar mandalinayı çok seviyor demek ki eşime özellikle aldırıyorum oğluşum biraz hareket etmese aklım kalıyor hemen mandalina yiyorum çok şükür kıpır kıpır durmuyor o zaman 🤣🧿💙