Ceylankeles canım benim 7 ekim ben evimi serdim Bingöl’de yaşıyorum burası soğuk oluyor, sezeryan olduktan sonra halıları yikamaya yollamam zaman alıcak ve gidip 3,4 gün gelmiyor, dikislerim felan iltahaplanir diye serdim valla evi, normalde Kasım ayında sereriz burda ama bebiş olcak artık ev işleriyle pek uğraşamicaz eskisi gibi