Günaydinlarrrr🤗
Biz artik bebekimle 18+3 olduk cok sükür, dün muayenede doktorum bebegin boyunun 19cm ve agirliginin 330grqm.oldugunu soyledi…. Internete bakinca cok büyük ve agir olsugunu ogreniyorum fakat doktorum normal dedi… Acaba sizin bebisleriniz ne.kadar oldular???