Kızlar merhabalar normalde devlet hastanesinde benim kontrollerim 22.haftada detaylıda erkek olduğunu söyledi doktor bizde hazırlığını az az yaptık kıyafetler falan yıkandı utulendi yerleştirildi. Eşim de hiç bir muayenede yanımda olamadı ve ultrason olsun kalp atışı olsun hicbir şeyini dinleyemediği için özele gidelim bir kez olsun dedik dün gittik cinsiyetine kız dedi doktor bizde şaşırdık tabiki ama sevindik evlat evlattır cinsiyeti önemli değil hayırlı ve sağlıklı önemli olan ve su an 26.haftadayim yarın 27 ye giricez inşallah sizce detaylidaki mi doğrudur yoksa ozeldeki mi ben yine tam emin olmak için devlete sorucam ona göre tam hazırlığını yapmak adına da sizlere de sormak istedim 🥰