Merhaba hepinize😘
İlk gebeliğim ve 21+0 dayım. uzun zamandır bebek hareketlerini hissediyorum. Fakat son bir haftadır hissettiğim hareketleri dışardan da gözlemleyebiliyorum. Göbeğindeki dalgalanmalar izlediğimde çok net belli oluyor. var mı benim gibi olan anneler💙💙