Mevlude1 6+1 de vajinal ultrason la bakıldı fakat belli belirsiz olduğu söylendi gelişimi tam 6 haftalık fakat kalp belli belirsiz. Başına gelen var mı sizler kaçıncı haftada dinlediniz ?
123ozgee Mevlude1 Ben 5+3 deyken keseyi gördüm 7+0 da kalp atışını dinledim. Döllenme farkı olduğundan bazıları o haftalarda bazıları 8-9. Hafta bile duyuyormuş burdan okuduğum kadarıyla 🌸
momysss Mevlude1 canım benimkini doktor 7. Haftada belirsiz flu görünüyo dedi korktuk 8 de gel dedi gittim sorun yoktu korkma bazılarının ultrason cihazları gerçekten çok kötü
burcubc Mevlude1 sat a göre 7 içindeyim ama ultrason 6+2 di tam 1 hafta fark var geç döllenme dedi bebek var kalp atışı duyamadı Pazartesi tekrar gidicem
Mevlude1 burcubc bende yarın gidicem tekrardan 6+4 te tekrar çağırdı ama ilk gebeliğimde düşük yaşadığım için endişeliyim biraz 😔
burcubc Mevlude1 Bence 7 haftanın başında gidin beni 6+6 da çağırdı cuma ama ben Pazartesiye erteledim
Mevlude1 burcubc burcubc cuma günü gidip eğerki olumsuz sonuç alırsam hastane değiştirmeyi düşünüyordum bende. 😔