Unuturmuyum aklımdasınızz😍yıkılmadım ama ayaktada değilim gibi hisler içerisindeyim çok yoğun geçiyor memnuniyetsiz bebe doğurmuşum herşeye sıkılıp ağlıyor bütün ilgiyi üstünde istiyor sebepsiz ağlamalar inşallah geçiçek 🤯ben ağır grip atlattım hatta covid testi yaptırdım negatif çıktı çok dikkat etmeme rağmen ne yazıkki asyaya bulaştı onu düzeltmeye çalışıyorum 😩her uyuduğunda yemek iş yapmaya çalışıyorum benden böyle 😂 