Duygushn1 Hanımlar kaçıncı haftada aldınız lohusa gecelik takımını falan. Ben 32. Haftama giricem ama erken mi olur son aylarda daha fazla kilo alınıyor diyolar
cerent Duygushn1 ben 7. ay dolunca tüm alisverisimi yaptim.cok asiri yiyen biriydim toplamda 14 kilo aldim ama sadece m bedenden l bedene gectim.hatta gecelikte m beden daha iyi durdu.ödem tutan vucudunuz yoksa cok sorun olmaz kilo alisiniz
Emlina Duygushn1 Gecelik takımları rahatlık açısından zaten bol oluyor yani normalde de bı beden büyük almanız önerilir. L ve xl alabilirsiniz erken değil. Ben xsdim hamile kaldığımda geceliklerimi xl aldım. Toplamda 15 kilo aldım. Bol ve rahat her zaman daha iyi
Nemusto Duygushn1 bende aynı haftadayım daha hiç bişey alamadım kendime sıra gelmedi😂 bide pahalı geliyo bana trendyolda fln daha indirimli bi site varsa ne iyi olurdu
Sosyalmom Aslında alıp çantanızı yapmaya başlayabilirsiniz alınabilecek bir haftadasınız şuan zaten beli ayarlanabiliyor 🙏
Duygushn1 Sosyalmom ya hep askılı falan var kasımın ortasında havalar soğuk olur uzun kollu bulamıyorum
Duygushn1 Sosyalmom bir tane sabahlıklı gecelik bir tane de gömlek pijama takımı aldım yeterli mi sizce
Sosyalmom Duygushn1 uzun kollu çok var ben olsam kısakollu sabahlıklı alırdım ki öyle aldım Ekim’de doğumum çok terliyor insan uzun kollu ben giyemem
Duygushn1 Isimsiz66 ben de dün bir tane sabahlıklı gecelik bir tane de gömlek pijama takımı aldım yeterli mi sizce
Duygushn1 Emlina dün bir tane sabahlıklı gecelik bir tane de gömlek pijama takımı aldım yeterli mi sizce
ebooss Duygushn1 bizde bugün 32 olduk kendime daha hiçbirşey almadım bebişinde hala eksikleri var Allah yardımcımız olsun ☺️
Isimsiz66 Duygushn1 birde yedek pijama ve ust koydum ilk onu giyerim ertesi gun sabhlikli olani giyerim diye dusundum allahim nasipe derse
Kykcirem Duygushn1 Ben 35.haftamda sipariş verdim. 36 da geldi. Kendi bedeninizi alın zaten bol ve büyük geliyor. L aldım M de olabilirdi.