Baytarznp merhaba. Ben hamileliğimin 12.haftasından beri Neriman Hanım’a gidiyorum. Bu durumlar biraz görecelidir ama ben kendisinden çok çok memnunum. Sakin ve soğukkanlı yapısı ile sürekli güvende ve rahat hissediyorum, benim sormama gerek kalmadan kendisi herşeyi açıklıyor. Şu an 37. Haftadayım ve bir kez bile kafa karışıklığı yaşamadım doktorum konusunda. Muayene ücreti de 250₺.