Sufulele 34 Hafta oldum bugün az önce tuvaletten sonra silince 2 kez pembe bi akinti geldi sulu gibi. Mantar enfeksiyonum da var sebebi bu olabilir mi? Miktarı biraz fazlaydi korktum bu yüzden.
Elifglmzzz Canım nişan biraz daha pıhtı gibi oluyor ama arkadaşların dediği gibi mutlaka gözük .ben pazartesi 34 haftalıktım çok aşırı açık renk iki damla ama çok aşırı renk pembe akıntı gördüm doktora gittim .hani idrsr yolu enfeksiyonun d olur ya öyle ama idrarımda yanma acı olmayınca korktum .doktor bebek asagıya inmiş dedi o gün serum tedavisi vardı hastaneye yatırdı .salı günü de nst sonucuna göre çıkardı ama erken doğuma karşın iki doz ciğer geliştirici verdi evde belirtileri takip et bol yat dinlen kalkma dedi .şimdi uç gündür bekliyorum 34+3 oldum bi kaç hafta gider inş diye dua ediyorum .diyeceğim şu ben o gün iyi ki önemsemişim yoksa çok iş yapan biriyim uç gündür hep yatıyorum annem geldi herşey de bir hayır vardır en azından şimdi biliyorum .hazırlıklıyız mecbur
Sufulele Elifglmzzz gittim ben de hemen muayenede bi şey görünmedi nst ve ultrason da iyi çıktı. Mantar için fitil kullaniyodum yeni bitmişti tahriş olmuş sanırım enfeksiyona bağlı bi kanama olmuş. Dediğin gibi nişan olduğunu düşünmedim ben de ama içim rahat etmezdi diğer türlü. Senin normalde bebek aşağıda mıydı hamilelik süresince yoksa bu durum sana sürpriz mi oldu çok geçmiş olsun
Elifglmzzz Sufulele ya açıkçası düzenli kontrole gidiyordum ben malesef sürpriz oldu bir hafta once bir şey yoktu ,ama yerleşmiş aşagıya normal de ilk doğumlarda 38gibi yerleşme normal ,bakalım hayırlısı olsun inşallah miniğim biraz daha sabreder 🙏