Merhaba hanımlar doğumuna az kaldı 35+5 haftalık hamileyim sezeryan ile doğum yapicam doğum dan sonra korse takan oldu mu toparlayıcı ağrıyı diziyi önlüyor mu daha mı ağrı yapıyor ilk dogumum da takmadım göbeğim kaldı ve sarktı bunun artmasını istemiyorum