Grkem- ben 35+1 im daha dün çıktım hastahaneden doğum sancılarım vardı ne yaptıysalar durmadı doktorum açılman yok suni sancı veremem sezeryan olmaz dedi devlet diye herhalde her neyse doğarsa yaşar ama sorun yapma dedi hemşire ve ebelerde öyle söyledi. Sende sıkma canını 23 haftalık doğup yaşayan var.