32+2 hamileyim. 3. Cocugum olacak. Cok şiddetli cati kemigi ağrım var. Dun gece acildeydim alttan muayene olmak istemedim açılmayı tetikliyor diye. Ya cok korkuyorum doğum mu basliyor ayağa kalkamıyorum. Yatarken birsey yok
Ama yatakta bile bacağımı hareket ettirsem cok şiddetli zonkluyor. Dr magnezyum iç dedi haftalardır içiyorum ama bir faydası yok. Bu ağrıyı yaşayan varsa kac haftalik doğum yaptınız merak ediyorum.