Mervisogretmen Benim gibi tekmeler ile uyanan daha da geri uyuyamayan anneler burada mıı? Yalnız değilim biliyorum. 😄🙈 30+4′den selamlar. 🥦
Mervisogretmen Nlulug41 Belli aralıklarla uyanıyorum ve hep aynı saatler. Mesela 02.45, 05.00 gibi… Minnoşları sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🙏
Mervisogretmen Askiletotomsu Buraya girmemem uyuduğum anlamına gelmiyor. Kitap okuyordum. Kitap okurken uyumuşum altı gibi. :)