Babyandmom22 bende 35.haftada hazırladım ama bir kaç eksiğim hala var ınternetten arastırdığım kadarıyla vıdeolar ızleye ızleye kendımce bır liste yaptım 🥰
Bebek için ;
-10′lu hastane çıkışı
-2 tane 5li hastane çıkısı+corap
-1 tane ınce fıtıllı kadıfe ayaklı tulum aldım yeni doğan için ne olur olmaz kış bebişi olucak diye+corap
sezeryan olacağı için bir tane kılitli poşete karsk koydum. 2 alt , 2 zıbın,çorap vs.
- ben isimli tulum yaptırmıştım resım için ( Bu size kalmış onuda aldımm)
- 1 adet muslin örtüsü,bir tane nohut battaniye,Nohut battanıyeli kundak aldım.
-Ağız mendili aldım 5 adet bunları kılıtlı buz dolabı poşetine koydum sadece ameliyathaneye verilcek olanı bir tül keseye koydum süslemek gibi bir dusuncem var tercih meselesi 🥰💕
-Bir tane kaucuk bir tane normal emzik aldım, bebek kaşığı aldım ne olur ne olmaz diye gögüs pedi,kremi,kalkanı,süt sağma makinasını koydum.
- Bez,ıslak mendili,pişik kremini koydumm alt acma bezı koymayı dusunuyorum ınsallah
Kendim için ;
-1 adet alt üst pjama +kalın polar sabahlığı var hırkaya ihtiyac duymucam ☺️
-1 adet koyu renk önden düğmeli pjama takımı aldım cok kanamaya karsı ve önden düğmeli olması evimde olanı koyuyorum.
-1 adet gecelik+sabahlık nasipse cekım içinde kullanmak için olursa eğer 🙏🏻😂
-1 adet lcw’den uzun kollu hamıle pjaması aldım rahat olsun diye. Lcw’den havlu çorap aldım 2 adet üşürüm diye. Dün bimden sıcak su torbası aldım hemen onu koydum. 2 adet havlu aldım sezeryan sonrası boynum belım tutulmasın dıye 🙏🏻 El havlusu aldım,tarak kısısel bakım esyalarını alıcam 🌸 -emzirme südyeni,iç çamaşırı aldım bir de hastaneden cıkarken eşofman koydum rahatca olsun diye
- Terlık aldım
- kişisel olarak kendim için tek kısılık nevresımı mı götürcem hastanede böyle bir takıntım var malesf ☺️ Ve odayı süslemek için bir kaç bir sey🌸💕
Ve çöp poşeti koymayı dusunuyorum bır yere kırliler için ..