gozde3592 ucunu açıp iki burun deliğine damlatıyordum başlarda bebeğim küçük diye .. biraz büyütünce bi şişenin yarısını bir deliğe geri kalanını öbür deliğe fışkırtıyordum . İnan hiçbirşeye gerek kalmıyor zaten hapşırmayla ne var yok çıkarıyor . Aspiratör kullanan serumu çok daha rahat kullanır bende yapamam diyordum ama hiçbirşey yokmuş 😀