kadifemsii Haticekaya1808 tebrik ederim 🌸ilk 5 haftalıkken hastaneye gittim keseyi gördük 6 haftalıkken kalp atımını duyduk
gozde3592 Haticekaya1808 çok erken öğrenmişsin carım tebrik ederim ❤️Beklemek yorabilir ama çok düşünmemeye çalış dikkat et beslenmere kendini yorma vakit geciyor
Birgul Haticekaya1808 keseyi 5+5te görmüştük, 7+5te de kalp atışını 🥳 sağlıkla ilerlesin inşallah sizinde💜
07-02-2019 Haticekaya1808 6 haftalıktı hem hamıle oldugumu ogrendım hem keseyı gorduk hem kalp atısını duyduk 😊
gozde3592 07-02-2019 e tabi normal ilk olunca sıkıntı gelmşm 31 e hala korkuyorum😢😅analarımızın kıymetini bilelim çok zor gebelik
badembid Haticekaya1808 doktor ikisini de görebilmek için direk 6.haftada gel dedi. 6. Haftada hem kese hem bebek hem de kalp atışı duyduk şimdi 27+2 deyiz darısı başına canım😍