Sultan3455 bendede çok şiddetli oluyor canım kaşık agrisi da çok oluyor doktor doğum yaklaştığı için Bebek baskı yapıyor dedi şuan da WC ye kalktip kırmızı renk kan gördüm böyle çizilir bı yerim ya o şekil pecetede gördüm çoğalırsa gitcem hastaheneye ağrım da çok az gaz problemimde olduğu için bklyrm ☺️