Kerem54 asya hastanesinde muayene ücreti 200 varsa hiç tercih etmeyin derim. Hastaneyi biliyor musunuz bilmiyorum ama çok küçük bir hastane. Ben avrasya hastanesinde dogum yaptım, atilla beyde, tertemiz kocaman bir hastane. Kimseye lazım olmasın ama yenidoğan yoğun bakım ünitesi de var.