Ferideozdenn canım bende 38+6 yım bel sırt kasık agrıları çekiyorum doğum yaklaştığının işaretleri nst de hep sancım 80 90 100 çıkıyor doktorumun dedıgı kanaman suyun gelırse öyle gel bırde zaten gerçek doğum sancısında ınsan hıc duramazmış yanı bız bebegın gelecegını bır sekılde hıssedermısız 🥰