thesthee Kızlar 22.haftadayım bugün doktorum kalpte bi odak gördügünü söyledi 2hafta önce detaylı ultrasona girdigimde hiç bir sorun yoktu aslında ama tekrar yönlendirdiler. Sizde de oldu mu ?