Eviinn Merhaba 40+0 oldum bugün aşağı doğru 5 dk bir baskı hissediyorum canım acıyor sancımı anlamadım suyum yada nişan hiç gelmedi
pnrbezirci Canım sancı da olabılır süreklı takıp et sıklastıgında doktorunla görüş mutlaka bebişin hareketlerini kontrol et . Allah yardımcımız olsun bir avazda sağlıcakla kurtarsın ınsallah cumlemızı 😍🙏🏻