1234A aklımdaki soruyu sormuşsun bende 33haftalık gebeyim tüylerim çok yavaş çıkıyor bi ağda bana 2ay kadar gidiyor alınacak kıvama gelmesi bende ne yapsam bilemedim şimdi aldırsam 36da alınacak gibi olmazsa ne yaparım bilemedim Ağdadan başka bişeyde kullanmadım hiç