Saat 7de hastane olcam. Devlet hastanesinde dogum yapicam sontayi ameliyatta sırasında taksanix dedim olmaz dediler. İlk kizimi özelde yapmıştım orda takmislardi. Nasil olcak hiç bilmiyorum cok heyecanlıyım.2.5 yasinda kızımı bırakıp gideceğim icin icim cok buruk