Beyza00_ Kızlar merhaba kullanıp memnun kalan var mı çok önerilerini gördüm kullanan varsa diye sorayım dedim
Ozlemflz Beyza00_ merhaba canım benim eczacı arkadaşım gümüş kapaklar gereksiz demişti almaktan vazgeçtim sadece lanolin krem önerdi. Bende onu aldım 9.ayda kullanmak iyi oluyormus.
Ankara_06_ Beyza00_ 31 haftalık hamileyim 1 haftadır göğüs uçlarım acıyodu 1 gün kullandım geçti ama hala kullanmaya devam ediyorum doğuma kadar ve gerek olursa doğumdan sonrada kullancam inşaAllah.
Parsss Ozdmrz bu tarz kolay ulaşılabılır şeylerı gucum yettıgınce almaya çalısıyorum herkesın bunuesı farklı sonucta sana ıyı gelen bana gelmeyebılır ama o an keske olsaydı demek yerıne gucum yettıgınce almaya çalışıyorum