Snur94 37. Haftadayız sürekli midem bulanıyor çok fazla terliyorum saatte üç çamaşır Değiştirmek zorunda kalıyorum her şey üzerimde ıslanıyor yemek yiyemiyorum sürekli su içmek istiyorum halim yok bugünde belkide ağrın var farkına varamıyorsun dediler doktora yarın gidicem kontrole bugün aradım çok yoğunum istersen gel bakıyım dedi sizce çok mu yakın doğum o yüzden mi böyle oluyorum herkes üşüttün diyor üşüyecek hiç bişeyim yok çok yanıyorum ben
Dryabka Snur94 canım arkadaşım gecenin bi yarısı kabız oldum diye hastaneye gitti meğer ufaklık geliyormuş 4 cm açıklık olmuş 😊
MucizemE Snur94 bizde 37+4 olduk bende de ter ve ishal var kasıklarım da hafif ağrı var ama sanmıyorum Doğuma yakın olduğumu sanki bunlar yalan dan oluyor daha var gibi bana ☺️
TugcEsila Snur94 yarin 37 oluyoruz bizde canim her sabah sırilsklam uyaniyorum resmen terden biktim günlk dus almaktan her gün böyle bu inanilmaz terliyorm bende 🤔
TugcEsila Dryabka ay demeyiiin 🙈 bugun sabah gecti basimdan kabizlik nasil korktum zorlandm ama sizin dediginz kabiz olmusluk hissi baska galiba cunku afedersiniz baya zorla yaptm ben cunku siz yapamadiniz en son gttiniz degilmi hastaneye ?
Snur94 Dryabka kabızlık yok ama her çıkışımda büyük abdest yapıyorum ondan korkuyorum ama sancı adına hiç bişey yok yalancı sancılarım bile daha şiddetliydi hiç agrım yok
Snur94 TugcEsila evet normal insan terlemesi degil ya gece yastık degiştiriyprum iki gündür çok rahatsızım
TugcEsila Snur94 aynen valla canım. Hayırlısıyla kurtulur sağlıcakla aliriz bebislerimizi kucağımıza insallah bir an önce..🤗