Gzmlerce dün gece acile gittim ultrasonda sıkıntı yoktu acilmamda yoktu hatta doktor öyle bı parmaklarini soktu anlatamam ntsde sancılarım çıktı 2 tane serum yedim 3 dil altı ve ciğer geliştirici vurdular sancılar durulunca gönderdiler yarında polikinlige gitmem gerektiğini söylediler 😔