Karadenizli_ biberonda hiç avente girmeyin artık üretimleri yok ve biberon emziği değiştirmek istediğinizde biberondan daha pahalı oluyor.
Emzik olarak 0-6 avent ultra air aldım 6-12 nuk. İkisini de alıyor. Bulabiliyorsanız emziği avent alın.
Biberon olarak tommee tippee Antikolik olanı kullandım çok memnun kaldım mamada köpük vs yapmıyor. Doğal olarak gaz da yapmıyor.
Şimdi lansinoh kullanıyorum bundan daha çok memnun kaldım anne göğsüne banziyor emziği