Birannecik Canım normalde de yemiyordum ama arkadaşlar iki kere öğle arasına getirmiş herkes yedi.. 2.de artık dayanamadım iki sıkım yedim o kadardan bi şey olmaz ama sürekli yememekte fayda var. Gıda mühendisi arkadaşlar üniversitede çiğ köfte araştırması yapmıştı üstünde hep bakteri görmüşler .. o yüzden günlük hayatta da yememe kararı almıştım