Kızlar 37+4 haftalkken dün Şancı çektim gece 12 buçukta suyum geldi sonrada nişan 2 cm açıklıkla 3 saatte açıklıklığa bakılmadan 3 ıkınmaya doğurdum yani 12 buçukta şancı çekip gece 4 buçukta doğum yapmış oldum ama çok kanamam oldu 4 5 tüp kırmızı kan 3 tüp beyaz kan 4 5 tanede serum taktılar kalsiyum süreklice değerlerime bakıldı ama bebeğimi küveze aldılar 1 kilo 950 grammış yarın getirecekler yanıma pamuğumu Çok tatlı bi görseniz çok özledim bebeğimi yanımda değil şuan da 😔 çok ağlamadı bebeğim sakın emziremiyorum şuanda sütüm gelmedi 2 kolumda da 4 5 tane serum olunca çabalayamadım halim de olmadı Emziremedim pamuğumu halâ kanamam ağrım var dua edim 😔