marbling10 bende mide yanması ve ağrıması var bi 15 dakika kadar uyudum ağırlarımda var kasıklarımda karnımda filan kalktım oturuyorum,gözümdende uyku akıyor. Bir progestan fitil ittim,ilaç içtim ama yok daha geçmedi. Zor geçiyor hamilelik, Rabbim şifa versin canım sana da, tıkanıklık için maske takıp yatıyorum çünkü burnumun içi kuruyor maske ise nemlendiriyor.