Kızlar bu gün çatı muayenesi oldum 38+4 teyim zaten çok utanıyordum ve gerilmiştim çok canım acıdı normal doğum istiyordum ama bu günden sonra beni biraz düşündürüyor açıkçası. Ve ablam dedi ki doğumda ne yapacaksın açılma var mı diye sürekli kontrol etmek için yapıyorlar dedi ilk olduğu için o kadar acıdı galiba umarım diğerleri öyle olmaz