07-02-2019 Yenı sezeryan olup ewe cıkan anneler ewde kan sulandırıcı ıgne werdı mı doktor larınız sıze? 10 taneye yakın
Lulemom 07-02-2019 bana vermedi, sadece antibiyotik kullndım 5 gün. Ağrım olursa diye de ağrı kesici verdi
Ftmgl1 07-02-2019 bana vermişti doktorum 10 tane acımaması için iğneyi dik değilde biraz eğik bir açıyla vurun birde tek seferde atın iğneyi yani tereddütlü yavaş şekilde atılırsa çok ağrıyor geçmiş olsun 🤗
07-02-2019 Canss35 ay ya kac tane werdı bugun dogum yaptım sımdı hemsıre yaptı ewede werılcek ddı ne kdr acıtıo ılac ya
Gonul_enes 07-02-2019 bende 27 gun once oldum sezeryan, bana vermedi doktorim ama ayni doktorda sezeryan olan arkadasima vermisti kan sulandirici igne, neye gore veriyosunuz diye sormustum, genel durumuna ve sezeryan durumuna gore veriyorum demisti
07-02-2019 Gonul_enes anladım kanama olmus amelıyat sırasında durduruoz baska yer kanıo dedı ama bklım hyrrlısı ozmn
Kdk 07-02-2019 tam 40gün oldu. 10iğne kan sulandırıcı, antibiyotik ve parol vermişti. Parolu ağrım olmasada düzenli içmemi söylediler. İğneyi kendinizde yapabilirsiniz ama benim yanımda annem vardı ona yaptırdım ben.
Parsss Gonul_enes olmadıysa sıkıntı yok ama kan sulandırıcılar kanamayı tetikler genelde onu merak ettım