Eşimle biz sağlıkçımız tarama testlerini ben detaylı ultrasyonu yaptırmadık sebebi de bebeğimizde bir anormallik varsa (down gibi) tek sunulan seçenek aldırmak oluyo bizim de öyle irade düşümcemiz yok ne gelirde kabulümüz bu nedenle öğrenip de hamileliğim boyunca üzülmek yerine oluruna bıraktık. Tabiki bir sizin kararınız