Gokcekatun_ benim doktorum 12. haftada kağıda erkek yazmış 😊 sonra bikac kere gittim parti yapacağımız için birkaç kere cagirdi kesin emin olmadıkça soylemicem dedi sonrasında değişmesin diye 😆 15. haftada gittim ve kağıda kiz yazmış 😊 sanki biraz daha beklemelisiniz. Çünkü 15. 16. haftalarda cinsiyet daha bi belli oluyor 🥰