Cilga merhabalar bende 21 haftada perinatologa gittim bebegin kafasında su toplanması var dedi 9.6 cıktı sınır 10 dedi ve iki hafta sonra tekrar gel dedi gittim ve 7 ye düşmüştü kendi doktorunuza basvursaniz onlarda bakıyorlar az çok size yardımcı olacaklardır rabbim acil şifalar versin 🙏