Fatmanurkmez Kız bebek isim önerilerinizi alabilir miyim hanımlar? 35 haftalığız hala karar veremedik. 🤦🏻♀️
_Aysgll_ Fatmanurkmez 32 haftaligiz ve hala bizde netlestiremedik 🤦🏻♀️ Asya yada Serra arasında kararsız kaldık 🙈 Belki size fikir olur 🌸
Fatmanurkmez _Aysgll_ Tam bi sadakatsiz bağımlısıyım Asya çok istiyodum ama herkes koymaya başlayınca soğudum isimden
_Aysgll_ Fatmanurkmez Bende pek isinamiyorum ama eşim ısrarla olsun diyo 🤦🏻♀️ Ben Serra diyorum anlaşamıyoruz. Ne zormuş şu isim meselesi yaaa 🙈
Feyzabeyoglu EbruAdelSergen aden istiyordum Adenin bi yerde kötü bi anlamını okumuştum vazgeçmistim Bu ismin hem anlamı çok güzel hem de adene çok yakın Teşekkür ederim bana fikir oldunuz😅😅
EbruAdelSergen Feyzabeyoglu bende aynı şekilde Aden istemiştim anlamı iyice araştırnca adele döndüm anlamıda güzel adel isminide sevdim adaş kızlarımız olsun begenmenize sevindim ❤️❤️