begum1 Kızlar 4 ay önce doğum yaptım doğumdan sonra yaklaşık 1 ay öncesine kadar adet oluyodum 1 aydır olmadım normal mi sizce
Tazee-annee begum1 dogum sonrası düzensizlikler normal karsılanır ama 1ay fazla gbi sanki tekrar hamile olabilme ihtimaliniz varmı acaba test yaptınız mı 🤔
zehranurr begum1 1 sene olmayan oluyormuş ama bi doktora gözükmenizde fayda var normalde olabilir altında bir sebepte yatıyor olabilir
BMelek begum1 emzirmeyi biraktiktan 6 ay sonra duzene giriyor diyor doktorlar hep. Korunuyorsaniz hamile degilsinizdir. Kuzenimde 1 yasinda bebegi var iki kez adet oldu dogumdan sonra normal yani stress yapmayin
DenizveKumsal İnanır mısınız bilmem ama ben 2 sene olmadım ve doktora gittiğimde normal denmişti ☺️ Sonra 1 sene adet gördüm yine hamileyim doğurmama az kaldı bi 2 senedaha olmam heralde ben 😊
Sevgii_i Ben 18 ay olmamıştım. Doktorlar normal olduğunu söylüyor. Çok emziriyorsanız düzensizlikleri normalmiş. Ama yinede doktora görünün
Gull_94 Bende aynı durumdayım dogumdan sonra ıkı kez oldum bı aydır olmadım bay gectı gunu duzensız olması normal dıye bılıyorum
Duygu59 Doğumdan sonra 9 ay adet görmedim bakalim bu dogumumdan sonra kaç ay sonra gelecek sıkıntı yapmayın ama korunmayı bırakmayın