Kızlar şu an 36+1 hamileyim ancak ultrasonda bebek ortalama 38+2 çıkıyor.Kilosu 3 gün önce 3400 olmuştu.Bebek doğum kanalına girmemiş henüz ve doktor bu şekilde devam ederse bu kiloyla dönemez dedi doktor.Benim korkum bu gelişimle kakasını yaparsa ve anlamazsam.Bir de doktorum kendi geleceği zamanı bekleyeceğiz diyor.Bebegi bu kadar iri olup doktordan gün alan var mı? Yaramaz kızım aşırı hareket ediyor ve artık canım ciddi şekilde acıyor.Birşey olacak diye çok endişeleniyorum.