Kizlar 3 gebeliğim bu ama bunda 20 haftadan itibaren karın kasilmalarin olmaya başladı sizlerde de oluyor mu bu ara çok gergin zamanlar geçirdim aceba bununla alakası var mıdır eşimle azcik tartışacak gibi olsak hemen kötü oluyorum bı günüm öyle geciyir oda ona karşı koz olarak kullandığını düşünüyor 😠