Merhabalar bende de 4 haftadan sonra başladı bulantılar, şuan 18. Haftadayız hala prilam kullanıyorum. Bugün bırakıp kendimi denedim ama ne yediysem istifra ile sonuçlandı. İlacı içmediğimde hiç bir şey yiyemiyorum O yüzden biraz daha prilama devam edeceğim gibi gözüküyor