Pembemsii Sonunda çok şükür bende kavuştum yavruma ..Buraya yazanlara hep imreniyordum nasip oldu oğlum uyuyo şimdi yanımda . Normal doğumu çok istiyordum nasip olmadı normal doğumumdan 1 hafta önce sezeryan olmak zorunda kaldım doktorum suyumun az ve kordanunun dolandını söyledi 😑apar topar oldu herşey 1 saatin içinde yavrum sağlıklı sıhhatli yanimdaydi ve şunu söyleyebilirim ki 1saat sonra yürüdüm tabiki agrim oldu ama İnan’ın bebek yaniniZda olunca unutuyorsunuz doğumu yakın olan herkese rabbbim hayırlı Doğumlar sağlıklı bebekler nasip etsin 🙏🙏
Kelebek29 Pembemsii ağlıyorum istemsizce Allahım acısını göstermeden uzun uzun ömürler versin..33. Hgtadayım asla göremicek karnımda ölücek psikolojisinden sıyrılamıyorum..allahım banda nasip etsin dua edin ne olur