123esme123 Kizlar ben 24 haftalık hamileyim çok aşağıda benim bebişim hiç yukarı çıkmadı çok ağrılarım oluyor kasıkta normalmi
Nur12345678 Benimde aynı 26 haftalıgız asagıda ayakta çok durunca kasıgımda agrı oluyor bel agrısı da var yan yatınca desteklemem gerekiyor belimi
123esme123 Nur12345678 Aynen bende öyleyim ya biraz ayakta fazla dursam iyice aşağı iniyor Cinsiyeti ne sizin