Merhaba anneler ve anne adayları iyi geceler benim sizlere bir sorum var doğuma 2 günüm var 39+5im suanda genital bölgemde siğil cıktıgı için bugun sezeryan günü verildi sizlere sorum genital bölgesi doğum kanalı girişinde siğil olup normal doğum yaoan varmı bebegine gecmeyen bu konuda bilgi verirmisin iz rica dtsem hamileyken cıktı siğil birden hpv dediler ama ne test ne smear yapılmadı tesekkurler simdiden